Mest relevante sider:
 

Team Oppussing                                         

  • 5 bedrifter, 1 kontakt

    Enklere for deg å forholde deg til

  • TOBB-rabatt i alle ledd

    Sikrer deg riktig pris

  • Kvalitet  fra fagfolk

    Håndverkere og butikker med lang erfaring som brenner for faget

Usikker på hvor du skal starte oppussingen?

  • Oppussing og vedlikehold er noe vi alle kommer borti, men det varierer veldig hvor mye vi kan og bør gjøre selv.

    Med Team Oppussing har du én kontakt å forholde deg til gjennom hele oppussingsprosjektet. Samarbeidet i Team Oppussing består av ulik fagkompetanse, men det betyr ikke at du må benytte deg av alle. Jobben til Team Oppussing er å finne løsninger, koordinere og utføre oppussingen.

    Det er 5 håndverksbedrifter med i Team Oppussing; 2 byggmestere, elektriker, rørlegger og maler. Her kjenner både de som styrer prosjektene og håndverkerne hverandre godt. Men hva har det å si for deg? Jo det sikrer deg en smidig byggeprosess. 


Team Oppussing

Fyller du ut skjema blir du kontaktet av en kontakt i Team Oppussing som sørger for at du får god hjelp. Du er snart i gang med å gjøre ditt prosjekt litt enklere.

Vi ønsker å vite hvor prosjektet er. Dette for å forberede oss før vi tar kontakt med deg.

Etter utfylt skjema blir du sendt tilbake til siden Team Oppussing. Og du vil snart bli kontaktet.



Som TOBB-medlem har du også tilgang på mange andre fordeler innen oppussing. Her er noen:

Vanlige prosjekter for Teamet

Mange lurer på hva som er vanlige jobber for Team Oppussing. I utgangspunktet kan man si at der det trengs flere fag så er Team Oppussing stedet å begynne.
Men stikkord som:

  • Tilbygg
  • Oppussing av flere rom både utvendig og innvendig
  • Nytt kjøkken
  • Rehabilitering av bad og vaskerom/våtrom

Ikke vær redd for å ta kontakt for å stille spørsmål. Men les gjerne gjennom våre tips nederst på siden for å sikre at ditt prosjekt blir best mulig. 

Informasjon angående Koronaviruset og våre forhåndsregler

Situasjonen vi er under krever ekstra fokus på å minimere smittespredning. Og det er viktig for oss at både kunder og ansatte føler seg godt ivaretatt. Heldigvis er alle i Team Oppussing seriøse og trygge bedrifter som har gode rutiner. Derfor er det også utarbeidet hovedretningslinjer for situasjonen.

På denne måten håper vi på å opprettholde aktivitet ute hos deg som kunde. Dette holder hjulene igang for oss. 

  • Våre ansatte som møter opp til kunden er uten symptomer og friske.
  • Vi ber om at det opplyses om det er smitte på stedet, eller om de sitter i karantene.
  • Vi håndhilser ikke
  • Vi møter opp med så få folk som praktisk mulig
  • Vi holder avstand til kunden.
  • Vi spriter eget verktøy mellom oppdrag.
  • Vi bruker hansker/engangshansker
 

Sørg for å få et godt prosjekt

For at din opplevelse skal bli best mulig, er det lurt å stille litt forberedt. Å pusse opp er ikke noe man gjør hele tiden. Det kan derfor dukke opp endringer når man får tenkt seg litt om. For å sikre at resultatet blir best mulig, jobben blir gjort innen den tiden du håper på og kostnadene er under kontroll er det lurt å planlegge litt. 
Her er våre tips til hva du kan gjøre før du tar kontakt med Team Oppussing:

  • Tenk gjennom omfanget – Er det innvendig, utvendig, flere rom, strøm, rør osv som blir berørt.
  • Tidsplan – Gjør deg noen tanker på din tidsplan. Når ønsker du at jobben er ferdig? Dette kan være med å hjelpe Teamet på å planlegge.
  • Et stort prosjekt, eller flere små? – Man må ikke gjøre alt på engang. Teamet fungerer som en rådgiver. De vet hva som er lurt å starte med og hva som kan vente. 
  • Økonomi – Det er ikke uvanlig at omfanget blir større enn hva kunden hadde tenkt. I et hus så henger mye sammen. Gjør deg noen tanker om hva du kan bruke på ditt prosjekt. 
  • Egeninnsats – Ønsker du å gjøre noe selv, eller vil du sette bort alt? Dersom du ønsker å gjøre en del selv, er det lurt å rådføre seg med Teamet på hva de bør gjøre. Det er aldri lønnsomt å ha en håndverker som står og venter på deg. 

Hva skjer etter jeg har tatt kontakt?

  1. Teamet tar kontakt med deg innen 1-2 virkedager dersom du bruker kontaktskjema
  2.  Befaring – Det er viktig at teamet tar med seg de riktige fagene på en befaring for å kunne gi deg et rett tilbud. Er det en liten jobb, eks å skifte lysbryter kan dette avtales over tlf.
  3. Tilbud – Du får et tilbud av temaet samlet slik at du får se om dette stemmer med dine tanker. 
  4. Dialog – Her er nøkkelen til et godt samarbeid. Kunde og teamet må samarbeid om å komme frem til en god løsnign