Ofte stilte spørsmål
På denne siden finner du svar på noen av de mest vanlige spørsmålene vi får fra våre medlemmer.

Spørsmål og svar
Når og hvor kommer faktura for medlemskontingenten?
Alle medlemmer over 18 år som ikke bor i TOBB-bolig får faktura i løpet av februar.
Har du akseptert "Ja takk til alle" i nettbanken får du den på eFaktura/Avtalegiro. Hvis ikke sender vi den til deg i posten.
Medlemmer som bor i TOBB-tilknyttet bolig betaler kontingent via felleskostnadene.
Hvor mye betaler jeg i medlemskontingent?
Medlemskontingenten for 2025 er kr 350.
Hvor finner jeg medlemskortet mitt?
Medlemsbeviset ditt finner du ved å logge inn i TOBB-appen eller på Min side.
Kan et TOBB-medlemskap overføres?
Et medlemskap kan overføres til noen i familien eller slekten så fremt det ikke er knyttet opp mot en TOBB-bolig. Medlemskap fra dødsbo kan også overføres.
TOBB-bonusen min er ikke blitt registrert. Hva er grunnen til det?
For å få bonus må du betale med et betalingskort du har registrert på Min side under "Bonus" og "FOR OPPTJENING". Hvis det er kredittkort skal kortnummeret registreres. Hvis det er debetkort skal kontonummeret registreres.
Det tar 30 dager fra du har betalt til bonusen vises som tilgjengelig på Min side.
Er den ikke tilgjengelig for utbetaling etter 30 dager, sjekk at du har registrert betalingskortene dine på riktig måte.
Er det mulig å etterregistrere TOBB-bonus?
Vi kan etterregistrere bonus for deg senest to måneder etter betaling.
Send e-post til medlem@tobb.no med kopi av kvittering, samt skjermbilde av Min side som viser at du har registrert dine betalingskort under "Bonus" og "FOR OPPTJENING".