Ofte stilte spørsmål
På denne siden finner du svar på noen av de mest vanlige spørsmålene vi får fra våre medlemmer.
Spørsmål og svar
Når og hvor kommer faktura for medlemskontingenten?
Alle medlemmer over 18 år som ikke bor i TOBB-bolig får faktura i løpet av februar. Kontingenten for 2024 er kr 325.
Har du i nettbanken din akseptert "Ja takk til alle" får du den på eFaktura/Avtalegiro. Hvis ikke sender vi den til deg i posten.
Medlemmer som bor i TOBB-tilknyttet bolig betaler kontingent via felleskostnadene.
Hvor finner jeg medlemskortet mitt?
Medlemsbeviset ditt finner du ved å logge inn i TOBB-appen eller på Min side.
Hvordan kommer jeg inn på Min side?
Før du kan logge inn første gang må du trykke på “Opprett ny bruker”, eller logge inn med Vipps. Hvis du har opprettet bruker tidligere kan du logge direkte inn.
Jeg får ikke lastet ned TOBB-appen. Hva er feil?
Her trenger vi en litt mer detaljert beskrivelse. Send e-post til medlem@tobb.no der du beskriver hva som er feil - gjerne med skjermbilder. Og hvilken mobil du har.
Kan et TOBB-medlemskap overføres?
Et medlemskap kan overføres til noen i familien eller slekten så fremt det ikke er knyttet opp mot en TOBB-bolig. Medlemskap fra dødsbo kan også overføres.
TOBB-bonusen min er ikke blitt registrert. Hva er grunnen til det?
For å få bonus må du betale med et betalingskort du har registrert på Min side under "Bonus" og "FOR OPPTJENING". Hvis det er kredittkort skal kortnummeret være registrert. Hvis det er debetkort skal kontonummeret være registrert.
Det tar 30 dager fra du har betalt til bonusen vises som tilgjengelig på Min side.
Er den ikke tilgjengelig etter 30 dager, sjekk at du har registrert betalingskortene dine på riktig måte.
Er det mulig å etterregistrere TOBB-bonus?
Vi kan etterregistrere bonus for deg senest tre måneder etter betaling.
Send e-post til medlem@tobb.no med kopi av kvittering, samt skjermbilde av Min side som viser at du har registrert dine betalingskort under "Bonus" og "FOR OPPTJENING".