Mest relevante sider:
  1. Forside
  2. Nyhetsoversikt
  3. Heldigitalt medlemskort

REDE 1 2020 TEKST: VERENA DØSVIK. FOTO: RONNY M. DANIELSEN

 
MEDLEMSFORDELER

Heldigitalt medlemskort

Nå slipper du å panisk lete etter medlemskortet når du skal handle. TOBB tilbyr en heldigital løsning, som gjør det enklere for medlemmer når de skal benytte seg av rabatter og bonuser.


Nytt av året er at medlemmer ikke får tilsendt plastkort i posten som tidligere.


- Det er enklere og mer ryddig for våre medlemmer, sier Line Hugdal, medlemskonsulent ved TOBB. - Det har dessuten en helt klar miljømessig fordel. Medlemmene bruker nå TOBB-appen på mobilen når de handler.

 
 

Medlemmer har etterspurt en heldigital løsning, og nå er den her. Du slipper å dra kort når du handler hos TOBBs medlemsbedrifter. Rabatt får du ved å vise medlemskortet i TOBB-appen, og bonus registreres automatisk når du betaler med registrert bank- eller kredittkort.

Alt du trenger å gjøre, er å laste ned TOBB-appen og registere bruker hvis du ikke har det fra tidligere.

Kredittkort kunne tidligere ikke registreres for bonusoppsparing. Fra desember 2019 ble denne ordningen omgjort. Bonus blir nå automatisk registrert uansett hvilket kort som benyttes til handling.

TOBB forenkler også betaling av medlemskontingent. Denne kommer fra og med 2020 bare i form av avtalegiro, e-Faktura eller Vipps. De som ikke har registrert slike avtaler, vil som vanlig motta krav om kontingent i posten. Ingen vil fra og med 2020 motta medlemskort per post.

Målet er å gjøre det enklest mulig for TOBBs medlemmer, både i forhold til rabatt og bonuser, samt medlemskontingent.

 
 
Rabatt: Vis fram medlemskortet i appen for å få rabatt.
Bonus: Betal med registrert bank- eller kredittkort for å få bonus.
Du kan enkelt se- og registrere kort på Min side eller i appen.

Har du ikke smartmobil med mulighet for å laste ned appen?
Send e-post til medlem@tobb.no for annen løsning.
 

RELATERTE ARTIKLER



ETT MEDLEMSKAP - TRE GENERASJONER 

Takket være TOBB-medlemskapet fra morfar, sitter Christoffer Sandø (23) nå med et nytt og moderne rekkehus

Les hele artikkelen


GODT IVARETATT

Elisabeth Lund byttet til DNB på grunn av god kundeservice

Les hele artikkelen