- For oss handler det om den personlige servicen vi får og den helhetlige kompetansen, sier Trond Heimdal som er styreleder i selskapet.

Utsikten er upåklagelig fra Bergheim Amfi med utsikt over nesten hele byen, og det kan man også si om felles uteområder.

- Vi er opptatt av å skape et godt bomiljø for alle som bor her, - og hyggelige omgivelser bidrar til det. Plena skal være klippet og hekken må se velstelt ut, sier Heimdal som også er vaktmester i boligselskapet som har 129 enheter.

Høy kompetanse

I sine 16 år som styreleder har han lært utrolig mye om det å drifte og lede et stort boligselskap.

- Den veien har jeg gått sammen med TOBB. Den personlige servicen og nærheten vi i styret og jeg får av forvalterne i TOBB er uvurderlig. I alle år har vi fått gode råd og veiledning. Resultatet er at vi har en trygg og god drift av boligselskapet, og det er viktig for alle våre beboere. Når vi har fått andre tilbud på bordet, har vi vurdert det - men alltid landet på TOBB. Det kjennes trygt å være kunde på et sted hvor man blir ivaretatt, sier Heimdal.

Enklere hverdag

I tillegg til den personlige servicen og kompetansen, er Trond veldig fornøyd med de digitale løsningene som gjør det enklere for å han å være styreleder.

- Styreportalen gjør det enklere i hverdagen. Her kan jeg gjøre alt fra å attestere regninger til å sende ut sms til våre beboere. For noen uker siden var det branntilløp i et av nabohusene, og da fikk jeg sendt ut sms til alle leilighetene som måtte evakuere. Slike tjenester i portalen er viktig.

TOBB leverer alle tjenestene du trenger for å forvalte et boligselskap på en trygg og oversiktlig måte. Er du nysgjerrig på hva vi kan hjelpe ditt boligselskap med? Finn ut mer her og ta kontakt for en uforpliktende prat.